Autoryzowana Stacja Obsługi (ASO) czy serwis niezależny?

Oddając swój samochód do autoryzowanej stacji obsługi lub autoryzowanego serwisu samochodowego można zapomnieć o „standardzie” obsługi, do jakiego przyzwyczajają niektóre warsztaty samochodowe.

Oddając swój samochód do autoryzowanej stacji obsługi lub autoryzowanego serwisu samochodowego można zapomnieć o „standardzie” obsługi, do jakiego przyzwyczajają niektóre warsztaty samochodowe. Trzymanie samochodu w warsztacie kilka dni dłużej, brak umiejętności, brak znajomości samochodu i nowych technologii, niemożność zlokalizowania usterki, przepłacanie, instalowanie używanych części lub regenerowanie zepsutych oraz „naprawianie” podzespołów, które były zupełnie sprawne- te wszystkie motoryzacyjne koszmarki zostają za bramą autoryzowanego serwisu. Można się o tym przekonać odwiedzając np. salon samochodowy Mazda.

Solidność i doświadczenie

Autoryzowana stacja obsługi to gwarancja najwyższego standardu i najwyższej jakości usług. Profesjonalna i doświadczona ekipa mechaników rozpozna każdy problem oraz każdą, nawet najdrobniejszą i najbardziej ukrytą usterkę. Mechanicy dysponują szczegółowymi informacjami na temat zmian konstrukcyjnych i innowacji oraz procedurami dotyczących obsługi i napraw. Ponadto mają możliwość bezpośredniego połączenia on-line ze specjalnie do tego stworzonym programem naprawczym, dzięki czemu błyskawicznie otrzymuje informacje i wskazówki na temat konkretnych modeli Mazdy.

Samochód to konstrukcja niezwykle złożona, wyposażona dodatkowo w niezwykle rozbudowaną elektronikę, przez co wykrycie usterki może być niekiedy problemem. Aby uniknąć tego typu sytuacji, mechanicy regularnie biorą udział w szkoleniach, na których mogą poznać technologię samochodów Mazda w najdrobniejszych szczegółach. Wymieniają się także doświadczeniami z pracownikami innych autoryzowanych serwisów, dzięki czemu mogą zagwarantować skuteczną diagnostykę i szybką naprawę. Właśnie takie usługi najwyższej jakości świadczy serwis samochodowy Mazda.

Naprawa bez niespodzianek

Klient odstawiający samochód do autoryzowanego serwisu nie usłyszy od mechaników słynnego „będzie pan zadowolony!”. Nie zobaczy także rachunku z masą niepotrzebnie wymienionych części i kwotą, na którą zupełnie nie był przygotowany. Podstawową zasadą autoryzowanej stacji obsługi lub autoryzowanego serwisu jest przejrzysta i jasna dla klienta polityka cenowa. Zanim mechanik przystąpi do pracy, przedstawi klientowi cały plan pracy oraz części, które będą podlegały wymianie. Jeżeli zajdzie potrzeba wymiany oleju i innych płynów eksploatacyjnych, klient także zostanie o tym poinformowany. Na koniec przedstawiona zostanie cena usługi. Jeśli w trakcie naprawy wykryta zostanie inna usterka lub zajdzie konieczność wymiany innej części, klient otrzyma stosowną informację. Po zakończeniu naprawy mechanik powie klinowi, które części będą wymagały wymiany lub naprawy w najbliższym czasie.  

Serwis korzysta ze specjalistycznych narzędzi i urządzeń diagnostycznych. Używa wyłącznie oryginalnych części zamiast tanich zamienników, dzięki czemu po naprawie będą one służyły przez długi czas. Na wszelkie dokonane usługi udzielana jest gwarancja. Informacje dotyczące wszystkich dokonanych napraw są przechowywane w centralnym elektroniczny rejestrze serwisowym, który umożliwia natychmiastowy dostęp do historii serwisowania auta i pomaga przy diagnostyce.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *