Industrial Vehicles Corporation, czyli IVECO, to włoskie przedsiębiorstwo samochodowe, będące pod kontrolą koncernu FIAT. Zostało założone w połowie lat siedemdziesiątych i niemal od początku swojej działalności, Iveco skierowało całą swoją uwagę w stronę pojazdów ciężarowych oraz dostawczych. Do dziś, realizując własne projekty i etapy produkcyjne Iveco skłania się przede wszystkim ku lekkim, średnim oraz ciężkim samochodom dostawczym. Oprócz tego działa także pod szyldem Iribus, który zajmuje się produkcją autobusów miejskich i międzymiastowych, oraz w ramach sieci Magirus, która dostarcza wysokiej jakości pojazdy pożarnicze, policyjne oraz wojskowe.

Ciężarówki produkowane przez Iveco, takie jak Iveco Daily II czy Iveco Daily IV, należące do działającej od 1978 roku serii Iveco Daily,, bardzo często posiadają zamontowany filtr cząsteczek stałych, czyli DPF. W teorii ma on za zadanie zniwelować niekorzystne działanie zanieczyszczeń poprzez odfiltrowanie sadzy oraz osadu, co korzystnie wpływa na środowisko naturalne. Niestety, w codziennej praktyce powoduje on zbyt wiele komplikacji i niewygód podczas korzystania z samochodu. Ponieważ nadmierna ilość paliwa podnosi poziom oleju, jego zwiększony dotrysk może prowadzić do uszkodzenia silnika. Usuwanie filtra DPF Iveco gwarantuje uniknięcie tego typu niespodzianek. Ma również znaczny wpływ na podniesienie mocy wozu po problemach spowodowanych nieprawidłowym funkcjonowaniem filtra cząsteczek stałych.

Zużyty filtr DPF prowadzi do ograniczenia osiągów seryjnych oraz komunikowania wielu innych, niepokojących komunikatów dla kierowcy, które rozpoznać można przez sygnalizację kontrolek samochodu. Jednak usunięcie filtra DPF rozwiązuje ten problem na zawsze, a także pozwala również zaoszczędzić. Wymiana uszkodzonego lub zużytego filtra prowadzi jedynie do konieczności zakupu kolejnego w niedługim odstępie czasu, podobnie nieopłacalna jest jego renowacja. Usunięcie filtra DPF jest trwałe i nie powoduje żadnych nieoczekiwanych komplikacji.